Jag vill ha ett liv....

Dagarna bara går, fast just nu är de inte så tomma som de brukar vara. Det har blivit lite mer fart på mig fast jag fortfarande lider av kronisk trötthet. Men jag har fått fler "pigga" dagar, så det känns lite hoppfullt. Fast på eftermiddagar och kvällar känner jag mig febrig och sjuk. Kroppen är galen men samtidigt känns det som den sakta läker. Bara hoppas på att jag har rätt. Jag är trött på zombielivet och känner att jag vill börja leva ordentligt nu. Jag blir ju inte heller yngre direkt. Jag vill ha ett liv....
 
Imorgon hoppas jag på en dag då kroppen är full av energi.
Det här blev ju ett ganska meningslöst inlägg, men jag tänkte försöka komma igång med bloggandet men just nu känns det mest trögt. Men men det blir väl bättre det också förhoppningsvis.
 
Nu ska jag läsa lite och mysa med min söta gosenalle.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0