Bröllopsplanering

 
Förlovningsringarna är på och planeringen har börjat. Planen är att vi ska gifta oss om ett år. Det känns kul och jättekonstigt. Så nu blir det till att spara och försöka leva snålt. Undertiden letar jag efter massor av inspiration. Än så länge har jag bara hittat två bröllopstidningar, Wedding och Allt om bröllop. Brukar det inte finnas mer? Som tur är det finns det även massor inspiration på nätet, men jag föredrar tidningar. Jag har även sett att det finns en del böcker, men de är ganska dyra och jag är osäker på om de är något att ha.
Vi har även köpt biljetter till en bröllopsmässa men det är långt kvar till den.
 
I flera månader har jag känt att jag behöver förändringar i mitt liv för att inte bli galen. Det har känts som att jag fastnat på ett ställe i livet där inget händer, iaf inget positivt. Så det här är allafall en bra förändring av livet som är på gång. Både jag och min familj behöver något positivt att se fram emot. Fast det är inte därför vi ska gifta oss, utan mer att vi tyckte att det är dags. Nu har jag allafall massa rolig bröllopsplanering att se fram emot.
 
Det som ut som två, men de är bara en. Jag ville inte ha någon vanlig slät ring så det fick bli den här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0