Träning och bio

Jag lyckades ta mig iväg och träna idag men det var bra nära att jag tänkte låta bli när jag vaknade. Jag hade sovit jättedåligt på natten så det kändes inte alls lockande att gå upp och träna. Men jag hade sagt till en träningsvän att jag skulle komma så det kändes lika bra att få det gjort.
 
Det var skönt att träna men jobbigt. Men det blir nog lättre sen när jag får upp konditionen lite. Jag lyckades även få en smäll på revbenen under träningen så nu är jag öm där, men föhoppningsvis inte skadad.
 
Idag var det även dags för ett biobesök. Pojkarna hade fått presentkort i julklapp och ville se Pingvinerna från Madagaskar. M var också sugen på att gå på bio så det blev hennes första biobesök. Hon verkade tycka att det var trevligt men hade lite svårt att sitta still i bland. Men hon behövde alla fall inte springa på toa som mina pojkar alltid gjorde när de gick på bio när de var små.
 
 
 
Nu är jag helt slut så snart ska jag försöka sova.
 
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0