Glassbaren

Idag kände jag mig uttråkad hemma för en gångs skull. Det har varit skönt med några regniga dagar då jag känner att jag har en orsak att bara vara hemma. Visst att jag går ut med hunden och går ut med M, men jag behöver inte vara ute och roa dom i flera timmar. Jag hatar att vara trött och seg.
Men idag kändes det bara deppigt att vara hemma så jag bad pojkvännen att köra oss till glassbaren när han slutade jobbet. Det kanske inte är superroligt men jag fick alla fall komma iväg en stund.
 
Gott med glass tyckte M.
 
På glassbaren är även vovvar tillåtna och de får en liten goodiebag om man handlar för minst 45kr. Tyvärr så blev det bara en snabbis där för lilla M blev kissnödig så vi var tvungna att åka hem.
Idag var det ganska folktomt där men det kan nog vara mysigt att sitta där och äta glass en solig dag. Tyvärr är glassen där skitdyr och den var väl inte direkt supergod, men eftersom jag tyckte att det är mysigt där och att hundar är välkomna så kommer vi nog åka dit igen nån gång.
 
Godiset var mycket gott tyckte fröken vovve, men inte maten. Fast hon är jättekräsen när det gäller torrfoder, typ inget duger.
 
Ta kort på blommor i mörkret kan man roa sig med på hundpromenader på kvällen.
Snart är det dags att sova och jag hoppas på att få en dag full av energi imorgon och gärna massa sol ute. Jag behöver komma ut och leva lite.
 
 
God natt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0