Encore kattmat

Genom Buzzador har mina katter fått pröva en ny sorts kattmat som nu håller på att lanseras i Sverige. De fick testa smakerna kyckling och tonfisk. De gillade båda och åt så snabbt att jag knappt hann ta bilder. Så jag gissar på att det var mycket gott. Helt klart godkänt säger katterna.
 
Encore kattmat innehåller bara naturliga ingredienser och består av kött till 75%. De innehåller inga konserveringsmedel, smakämnen eller andra tillsatser.
 
 
 
 
 
Jag fick även fyra burkar att dela ut till vänner som har katt. Alla katterna som testade gillade maten.
 
Min medverkan i kampanjen är obetald.

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

söta katter

2015-06-14 @ 23:22:53
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0