helg och ångest

Hela helgen har försvunnit i rekordfart och jagsom hade tänkt få massor gjort har inte gjorts något vettigt alls. 
 
Men jag tror att jag håller på att bli sjuk. Sen har jag fortfarande världens beslutsångest. Fast beslutet är redan fattat så det är väl bara ångest nu då. Har ni någonsin velat ha något i flera år och sen när ni äntligen ska få det så känns det helt fel? Jag velar i tankarna så att jag håller på att bli galen. Det borde kännas bra men ändå gör det inte det. Just nu känner jag nästan panik för att jag inte vill men det är försent att ångra sig. Samtidigt kan det ju bli hur bra som helst. 
Vi får se imorgon vad som händer. 
 
Lite annat om helgen. Igår var jag och M på marknaden. Vi köpte kokosbollar och brända mandlar. Fast regnet öste ner så skulle hon åka en karusell. Tyvärr hade jag inte räkna med kylan så stackars m frös så hon skakade så det var bara att åka hem. Lite tråkigt eftersom jag velat köpa nåt kul åt henne. 
 
Men efter ett varmt bad hemma så var hon på sitt bästa humör. M har tjatat hela veckan om att hon vill ha en godispizza som lördagsgodis. En av hennes bröder hade en sån för nån vecka sen. Fast ms blev inte lika. Hon fick massor av kryp på sin så det blev lite läskigt att äta. Spindlarna fick brorsorna äta.
 
Godispizza.
 
Själv fick jag en sån här av pojkvännen.
 
Dålig bild. Kvällen avslutsdes med slutet av terror på elm street. Jag längtar efter att se alla i lungn och ro men varje gång de går på tv så envisas mina barn med att vara vakna. Älskade terror på elmstreet filmerna när jag var tonåring.
 
Nu bråkar mobilen så måste avsluta och datorn är ännu värre. Suck
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0