Alla hjärtans dag

Idag har vi firat alla hjärtans dag lite smått här hemma. Jag hade tänkt baka lite mer och sen köpa lite alla hjärtansdag ballonger. Men jag orkade inte med det som jag tänkt, är sjuk. Alla utom W är sjuka. Fast jag tycker att jag lyckades få till det ganska bra med tanke på hur jag mår. Firar mest för Ms skull. Hon tycker det är viktigt. Pojkarna bryr sig inte lika mycket även om de tycker att det är trevligt.
 
Rosorna, tulpanerna och chokladrosen har jag fått av pojkvännen. Barnen fick också varsin chokladros men de åt upp sina på en gång. Godiset köpte jag för ca en vecka sen, vilket var tur för jag hade nog inte orkat handla nåt den här helgen. Gelehjärtan är ju ett måste på alla hjärtans dag.
 
 
 
 
Min fina chokladros. Den ska jag spara till bättre tider. (Får se om den överlever morgondagen). En bit kladdkaka och tre gelehjärtan så går det inte att få ner något mer sliskigt. Men det finns mycket kvar och det är en ny dag imorgon.
Jag tycker att jag har haft en ovanligt trevlig alla hjärtans dag, trots sjukdomar.
 
Hoppas att ni också har haft en trevlig dag <3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Mysigt :)

2016-02-14 @ 23:09:37
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0