Datormördare

Min nya dator tänker ge upp. Jag förstår inte varför. Jag fick den i november och den var helt ny. Innan dess hade jag en av barnens gamla datorer nån månad. Före den hade jag en helt ny dator som höll ungefär ett år. Sen har jag nog haft några fler innan dess.
 
Men det verkar vara ungefär samma fel på alla. Bilderna börjar blinka och mozilla strular allt oftare. Datorn blir bara segare tills den knappt går att använda längre.
 
Jag förstår inte vad jag gör för fel? Jag stänger av datorn på rätt sätt, jag spelar inget. Surfar bara på internet, typ kollar fb, läser bloggar och nyhetssidor. Ibland försöker jag mig på lite skrivande också. Jag tycker inte att jag gör något konstigt men ändå känns det som att jag mördar datorer på löpande band.
Tur att jag har garanti på den här datorn, måste bara hitta pappret. #slarvmaja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0