Mamma titta någon har ritat, det är jättefint

Eftersom jag bestämt mig för att testa på bookbeat så var jag tvungen att köpa hörlurar till mobilen så då blev det en sväng till netonnet. Jag hittade ganska snabbt det jag behövde medan pojkvännen blev sugen på att köpa en ny datastol. M och jag satte oss på en trälåda medan vi väntade på honom. Då säger M: mamma titta där, någon har ritat. Det är jättefint. Gissa om jag fick mig ett gott skratt. Hon såg nog inte det som vi andra ser utan istället hjärtan mm.
 
 
 
 
Angående Bookbeat så är det många stora bloggare som har ett erbjudande om att man kan testa en månad gratis. Så just nu håller jag på att lyssna på Simona Ahrnstedts En enda hemlighet. Men det finns mycket annat trevligt som jag hoppas hinna med att lyssna på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0