Midsommardagen

Idag har vi varit och firat min bror som fyller 27år. Det som var så nära att han bara fick bli 25år. Men livet går vidare och nu har han fått bli två år äldre. Fast hans minne fungerar inte som det ska längre så han tror för det mesta att han fortfarande är 25år. Får se om det kommer bli bättre med åren eller om han alltid kommer tror att han är 25.
Fast det tror ju jag också att jag är. Även om jag vet min biologiska ålder och ser att kroppen åldras så är nog inte sinnet äldre än 25år. Så det är ju en helt okej ålder att fastna i.
 
Vi fick lite mat, som var jättegott och sen blev det tårta.
 
Glad bror med tårta. Den var från Maxi och supergod.
 
Vi hade väldigt trevligt och jag tror att min bror hade en bra födelsedag.
 
Jag försökte även passa på att ta en magbild. Har inga från tidigare graviditeter. Tyvärr var det så mörkt i hallen så jag var tvungen att ha blixt. Fast lite ansiktsfilter skadar ju inte.
 
W och M och älsklingen kom in till stan och var med och firade men sen åkte de tillbaka till sommarstugan. Jag har saknat de nu på kvällen men fick lite fina bilder skickade.
 
W med STORA fisken. Jag såg den inte ens först.
 
Äntligen en fisk tyckte M, som hon drog upp helt själv. Hon lyckades även få en till. Tyvärr fick de inte någon ätbar men jag tror de är glada ändå.

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej! Har läst lite på din blogg och tackar för titten och kommentar härom dagen! Hoppas det går bra med "maggen", det är fantastiskt hur det funkar! Jag har själv tre barn, numera vuxna, men förundras fortfarande över "undren"! ❤️ Hoppas också du blir lättare i sinnet med tiden, du verkar ha de bästa förutsättningar... ❤️ Kram på dig! Vi hörs kanske igen! Pia 🌸

2016-06-28 @ 08:04:06
URL: http://hemmafrugrubbel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0