Motionera hund

Tur att jag har stora barn som kan hjälpa till med hunden. Det brukar vara jag som tar långpromenaderna men eftersom det varit vinter och jag har en bebbe i magen så har det inte blivit så många längre promenader. Redan tidigt i graviditeten fick jag jobbigt att andas även vid korta promenader, nu är det lite olika från dag till dag men jag får så sjukt ont i fötterna. Tyvärr börjar vovven bli lite rund men nu har O kommit på att det är kul att åka inlines med henne. Skönt för henne då får hon både springa och dra lite. Pojkarna gillar inte att gå långpromenader eller springa så det är bra när de kommer på nåt som både motionerar hunden och de själva. Får se om hennes husse kanske tar och börjar ut och springa med henne, de gjorde han förra sommaren. Själv skulle jag också behöva motionera men kroppen säger ifrån för mycket.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Laila

Så skönt att dem hjälper till! Hoppas att du mår bättre snart! kram

Svar: Tack :)
A-K

2016-06-18 @ 17:17:27
URL: http://nouw.com/lailahog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0