Halloween

Min dotter och jag älskar Halloween. Jag tycker att det är så kul att det blir större här varje år och hoppas att vi en dag kan fira som i USA.
 
Vi plockade fram lite av våra halloweengrejer och pyntade här hemma. M ville ut på bus eller godisjakt och lyckades få med sig en av sina bröder. Hon fick på sig en frostklänning och en häxhatt. Hon skulle ha haft en annan klänning men den hittade vi inte, men hon var nöjd ändå. Medan de var ute tog jag fram lite godis och chips som jag köpt i smyg. Jag trodde inte att hon skulle få ihop något godis men där hade jag fel. Det blev nästan halva pumpahinken + lite pengar. Så det var kul och hon var jätteglad.
När de kom hem hade jag och hon mysigt framför filmen Hocus pokus. Jag tycker att det är en mysig barnvänlig halloweenfilm.
Planen var även att vi skulle baka kakor då jag köpt halloween-kakformer både förra året och i år. Förra året fick jag en utbrändshets attack och sov typ hela halloween men nu var jag bara normalt trött pga liten bebis och en intensiv helg. I lördags var jag och M och såg en Marvel show i globen och i söndags hade vi kalas för min äldsta pojke som fyllt 15år. Min bebis håller mig vaken hela nätterna så det är svårt att orka göra så mycket på dagen. Men det blev ändå en bra myshalloween.
 
 
 
Bus eller godis?
 

Kommentarer
Postat av: Hannah Margreta

Vilka häftiga halloween karameller!

2016-11-03 @ 00:24:09
URL: http://nouw.com/hannahmargreta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0