lämnat blod

Idag har jag varit iväg och lämnat blod mm. Sköterskan kollade på min arm och sa det här blir lätt. Så lätt blev det inte. Så hon grejade runt massa med nålen men till slut kom det blod.
Jag fick även mitt blodtryck kollat. Det var lite högt.

Nu är pojkarna hemma och bråkar. De började direkt. Alltid lika roligt. O hade även med sig en lapp från simskolan. De tycker att han ska gå en intensiv kurs i sommar för 700kr. Finns inte en chans att jag har råd med det. Jag tycker att skolan ska stå för det eftersom han inte når upp till skolans mål i simning.

Jag har beslutsångest om jag ska träna ikväll, eller mer överhuvudtaget. Tröttheten har lagt sig men illamåendet plågar mig och magen krånglar. Jag vill så gärna träna, mår så bra av det både psykiskt och fysiskt. Men jag tror inte att jag klarar av att någon ligger eller sitter på mig nu. Kanske spyr då. Varför ska det vara så svårt att bestämma sig? Jag vill och jag behöver, men vet inte om jag klarar det. Sug.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0