Hur får man smala armar?

Idag har jag varit med W till skoldr. Han fick en spruta och blev mycket sur. Men det gick över fort.
O har sin sista simskoledag idag och det blir på lögarängen. Undrar om de får leka ute en stund då när utebadet har öppnat igår. Och pojken kan fortfarande inte simma ordentligt. Två, tre meter kanske.

Just nu funderar jag på om jag ska ta mig ut i spåret för promenad eller cykla till skiljebo och handla lite. Även sova en stund skulle vara skönt. Men jag är så trött på att sova. Jag måste börja aktivera mig lite mer. Har fortfarande problem med illamående som gör att jag inte vill göra nånting. På torsdag ska jag nog köpa lite piller mot det, men tror inte att det kommer  hjälpa.

Hur får man smala armar? Mina är hopplösa. Jag tror att jag har världens tjockaste armar. Vill kunna gå ut i linne i sommar. Hopplöst. Vikten går allafall neråt, fast det är nog mer muskler jag tappar eftersom jag knappt tränat nåt på sista tiden. Jag hoppas att jag snart kommer ha energi att ta mig iväg till gymmet. Med fler soliga dagar så kommer jag nog orka det. Jag har fått sjukt dålig kondis. Flåsar som en galning när jag går spåret. Beror det på minskad träning, allergin (får inte äta allergitabletter nu), eller allt annat som händer i kroppen? Funderar på om jag skulle överleva en joggingtur? Kanske borde testa ikväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0