Helgen

Vad svårt jag har att få till bloggandet. Jag har inte riktigt någon ro att sitter vid datan. Blir mest bara snabba stunder.

I lördags var vi ner på stan med pojkarna. Det var barnens dag. Vi kände lite oro över demonstrationen som skulle vara på råby. Tycker inte om nazister. De är så löjliga att jag nästan tycker synd om dom. Men massa såna samlade puckon kan ju även vara skrämmande. För tänk om det skulle springa ner massa såna gapande idioter på stan när man har barnen med sig. Sen började det allafall välla in massor poliser på stan. De omringade ett tomt område så vi misstänkte att puckorna skulle komma ner på stan. En polishellikopter kretsade över stan hela tiden och polisbilar åkte omkring överallt. Visste inte om jag skulle bli lugnad eller känna mig mer orolig. Även min bror och sötis som var med kände sig oroliga. Såg några invandrar killar och svenskar som gapade åt varandra men polisen var snabbt på plats. En affär varnade även oss från att gå neråt där vi sett poliserna som spärrade av området. För de skulle tydligen vara där istället. Så poliserna hade gått ut med info till butikerna. Även om vi var oroliga så hade vi en trevlig dag på stan med pojkarna.

Igår åkte vi till mamma för att fira morsdag. Det var lite tråkigt att min syster med son inte var med men annars trevligt. Jag hade även köpt flintastek som jag tog med och ringde på hos min sötis och sa att jag tyckte att han skulle laga mat åt mig =) Fast innan grillningen fick jag för mig att ta med pojkarna på marknaden. Vi skulle egentligen inte gjort det men såg den på vägen till mamma och blev sugna. Så jag, pojkarna och min bror gick från pettersberg. Är inte så långt. Men ont i fötterna och trött var jag på hemvägen. Sen grillade allafall min sötis åt oss innan vi åkte hem. Jag tycker att söndagen var en riktigt trevlig dag =)

Idag har jag varit på promenad med Linnea och Heaven. Det var trevligt. Sen somnade jag till ca en halvtimme, sen kom pojkarna och jag somnade igen. Kanske tog igen mig från igår ;) Jag börjar känna mer och mer foglossning. Speciellt på kvällarna. Det känns när jag reser mig och när jag går. Ändå är jag bara i början. Men så har det alltid varit, sen blir det värre och värre. Min kropp är ingen snäll bebisfabrik, men den gör iallafall fina bebisar ;)

Nu ska jag sova, tror Linnea sagt något om spåret imorgon, om jag inte drömt det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0