ett pucko

Idag verkar jag vara lite smått magsjuk. Det suger. Så ingen träning för mig idag. Men jag lyckades alla fall skicka iväg O på bjj träning. Tur att nån av oss tränar =)

Annars så har jag mest legat och slöat på soffan. Orkar inte göra speciellt mycket. Behöver verkligen städa, men det är hopplöst. Hoppas jag klarar av att hänga tvätten och städa katt toaletterna innan jag somnar.

Imorgon vill O lära sig baka sockerkaka, hoppas att jag orkar hjälpa honom. Sen ska jag försöka mig på att göra taco paj.

Nu ska jag se klart en film på tv och hoppas på att min granne slutar borra. Kl är över 23. Vet inte vad det är för galen granne som spikar och borrar varje kväll och morgon. Ett pucko allafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0