Marknad

Idag har vi varit på marknaden hela familjen. Slösat massa pengar vilket jag inte har råd med. Men vad gör man inte för sina barn. De verkar ganska nöjda även om de inte fick allt de pakade på.
Själv köpte jag strumpor. 16par för 100kr.
Jag hade nog velat köpa en billig väska (fast jag inte behöver någon) och en rolig t-shirt till min bebbe. Men kan inte koncentrera mig när jag har barnen med och massa folk. Kanske kan köpa det på cityfestivalen om det finns då.

Nu har jag ätit massa marknads chips och kokosbollar. Mår illa. Det straffar sig att vara onyttig.

Pojkarna är ute och leker och den lilla damen sover. Deras pappa har åkt till Örebro där hans bror har spelning. Hoppas på att följa med när de har spelning i Stockholm men beror på om det finns biljetter kvar när jag får pengar nästa gång. Om ni vill höra deras låtar så köp Swedenrock tidningen som är ute nu. En skiva med tre låtar följer med. Jag gillar låt två och tre =)

Nu skulle jag behöva göra nåt vettigt men tror att jag vuxit fast i soffan eller nåt ;)

Ont i ryggen har jag oxå. Börjar få problem att lyfta min bebis. Känns som nedre delan av ryggen ska gå av.

Skulle vilja ha en myskväll och se mina terror på elmstreet filmer. Men jag vill kolla i lugn och ro och det får jag nog inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0