Lite IKEA

Idag åkte vi till IKEA för att handla lite småsaker. Det var mest förvaring som jag var ute efter men barnen lyckades tigga till sig lite småsaker. Eller de frågade faktiskt snällt och var ovanligt duktiga i affären. Då kan man få lite extra. Vi passade även på att äta lunch där. Det är alltid trevligt att komma ut och äta även om det bara är ikea.
 
 
Jag behövde få lite ordning på mitt smink som låg lite hur som helst i lådan. Nu blev det lite ordning och lättare att hitta allt med den här sminkförvarings lådan. Nu fick inte mina nagellack plats längre i lådan så jag måste finna en lösning till det. Men det ska nog ordna sig.
 
Lite godis fick också följa med hem. Twistpåsarna kostade bara 10kr så det var lite svårt att motstå.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0