jag behöver träningsskor

Idag har jag roat mig med en morgonpromenad i spåret. Det var ett helvete att gå där. Djup snö, hård snö. ojämn snö. Tror det tog dubbelt så lång tid som det brukar.

Sen tyckte jag att jag behöver utnyttja mitt gymkort lite mer. Så jag åkte iväg och styrketränade. Körde igenom kroppen och avslutade med 20minuters kondition på nån maskin. Sen var mina fötter bortdomnade. Det suger att kondtionen håller bättre än fötterna. Jag behöver köpa träningsskor med bra stötdämpning.

När min pappa slutade jobba idag så åkte vi till öb. Jag köpte väggfärg till min hall. Det blev ljusblått. Vet inte om det blir så fint, men det fanns inte så mycket att välja på. Det kan inte se värre ut allafall =)

Jag har varit helt slut resten av kvällen. Slöat framför tvn. Nu när klockan snart är halv tolv på natten börjar jag piggna till. Funderar på att städa lite. Hallen och köket ser förjävliga ut.

Imorgon skulle jag behöva ge mig ut och leta påskägg till barnen och köpa mer godis. Hårfärg behöver jag också. Och en present till pappa kan vara bra. Han fyller år på påskafton i år =)
Sen får vi se om det blir bjj eller thaiboxning imorgon kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0