riva hall

Igår kom min pojkvän och bror hit och rev min hall. Sjuk tjocka tapetlager hittade dom. Inte konstigt att väggarna var så bra klobrädor till katterna. Hallen ser ut som ett katastrofområde nu men det gör inget för nu händer det grejer. Idag kommer de tillbaka och fortsätter. Får se om de hinner måla.

Funderar bara på hur jag ska överleva natten sen. Hade problem med att andas i natt. Det kändes som att jag kvävdes långsamt. Så jag tog en halv allergi tablett och nässpray (som inte ska användas av gravida) men jag kände att jag inte hade något annat väl än att ta dem. Jag fick även sova med fönstret öppet. Det värsta släppte faktiskt.
Idag småtjuter min andning lite men det är inte så jättetungt att andas. Idag får jag nog ha på mig en ansiktsmask eller vad det heter. Sånt där som industriarbetare använder.

Nu tror jag att jag ska krypa ner i sängen och vila en stund. Har nog sovit ganska dåligt i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0