Värdelöst

Baby M som på sista tiden varit vaken till fyra fem på morgonen har sovit hela natten. Men tror ni hon är utvilad för det? Nej hon sover för fjärde gången idag. Hon brukar sova två. Gnällig har hon varit idag också, får se om hon tänker bli sjuk. Men hon är inte ett dugg varm. Eller kan det vara fler tänder på gång? Tror det var ca en vecka sen som jag såg att framtänderna var på väg.

Idag har pojkarna haft julavslutning. De skulle gå i fackeltåg till kyrkan. Orkar inte vara i kyrkan när jag har en bebbe, men jag hade gärna velat se fackeltåget. Det brukar vara så mysigt. Men deras pappa hade bråttom iväg så om jag ville till toysrus var det bara att åka innan de skulle börja gå.

Nu på kvällen är jag grinig. Orolig för vår ekonomi som är katastrof. Ledvärk och så tror jag att jag fått nån inflammation/infektion i käken. Det börjar svullna lite och gör ont från kinden och neråt.
Idag läste jag i tidningen att man kan dö av min blodtrycksmedicin. De var väl snällt av läkaren att inte upplysa om det. Torrhosta var väl den hemska biverkningen som jag kunde få, som det lät på henne.

Livet pendlar mellan att känna helt värdelöst till att vara okej. Kanske borde jag accepetera att det aldrig blir bättre? Men jag kommer väl ändå snart dö av nån hjärt och kärlsjukdom för jag klarat inte av att leva utan choklad och cola zero.

Någon som tror att jag kommer få vara vaken hela natten i natt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0