Tillbaka

Alla fall idag.

Min bebbe sover nu, det skulle jag också behöva göra men har ingen lust. Äter choklad och dricker cola zero för att orka hålla mig vaken.

Förra veckan gjorde jag ett 24timmars blodtryck eftersom min dr ville kolla att jag inte blir nervös av sjukhuspersonal. Men sen drog han på semester så en annan dr fick ta över. Hon ville även ta prover så igår kväll fick jag inte äta och dricka nåt efter kl 22. Hon frågade även om jag var överviktig, det har inte min riktiga dr gjort, han som inte ens vill träffa mig. Borde inte övervikt vara nåt av det första man kollar om någon har högt blodtryck?
Får se om proverna jag tog idag visar nåt konstigt. Förhoppningsvis behöver jag bara banta. Är fortfarande orolig att det är nåt fel på hjärtat. Nu på sista tiden har det börjat ila i det på nåt konstigt sätt.

Om någon undrar hur det gick med Stockholm så kom jag och mamma iväg. Det gick bra med tåg och tunnelbana. Jag är nog inte så handikappad som jag tror. Kvällen var intressant. Zinat P gillade jag nog bäst. Hon var roligare i verkligen än på tv. Jag ville så gärna köpa hennes bok men de tog inte elektron kort. Trodde det bara fanns såna kort nu för tiden. Jag hade glömt ta ut pengar så jag fick låna lite av mamma så jag alla fall kunde köpa Prinsessan Märtha Louise bok om änglar. Kul att få träffa en riktig prinsessa.

I lördags var jag på halloween/30års fest i Solna. Jag var utklädd till häxa och D till liemannen. Många har riktigt bra fantasi när det gäller att klä ut sig, det är kul. Jag vill gå på halloween fest varje år. Jag fattar inte att folk klagar på halloween. Det är ju kul och mysigt och jag  önskar att det kunde vara lika stort här som i USA.

Nu är snart höstlovet slut för pojkarna. Veckan har gått fort fast vi ändå inte gjort så mycket. I onsdags var på lögarängen. De hade satt upp en hinderbana i djupa delen. Kul. Baby M badade massor och var så snäll. I omklädningsrummet kom en bebis pojke gående och gav henne en kram, jättegulligt. Men sen var det inte så lätt att klä mig med en liten dam som ville krypa omkring på det blöta golvet eller riva i andras saker.

Idag har pojkarna varit och åkt skridskor och nu är de på väg ner på stan för att gå på bio med sin pappa. Hoppas de köper med sig kyckling från spicy hot åt mig sen. Jag och baby M har varit på Skijebo och köpt begagnade böcker. Skulle vilja träna bjj ikväll men tror inte att jag hinner. Men ska träna lördag och söndag alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0