Klämt fläsk

Annars så har jag varit iväg och tränat bjj idag. Kul att cykla när det regnar och blåser. När jag skulle hem hade jag även sönder dragkedjan på min jacka så nu får det lov att bli varmt igen.

Jag är även supersnygg om armarna. Fick för mig att träna utan gi jackan. Måste ha klämt gäddhänget ett antal gånger. De är fulla med blåmärken så jag ser ut som en dalmatin. Upptäckte även att min svarta t-shirt luddar av under armarna eller om det är smuts från mattorna där. Såg ut som jag hade väldigt orakade armhålor efteråt.

Skitsexigt. Tänk er massa svart päls i armhålorna och så blåfläckiga armar.

Voff


Kommentarer
Postat av: Märta <3

Heej sötis!! Kan inte du kika in på min blogg och lämna en fin liten kommentar?? Skulle bli enooormt glad ifall du ville det!!^^ Puss & Kram!

--------------> http://meramode.blogg.se

2012-06-03 @ 17:24:15
URL: http://meramode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0