Konstigt i kroppen

Trött men vill inte sova. Det är något som känns konstigt i kroppen efter träningen. Någons sorts oro.

Vi hade ingen tränare på plats idag utan körde själva efter en lapp med övningar som vi fått. Jag tyckte inte ens att jag tog speciellt mycket men i slutet av passet hade jag knappt nån kraft kvar.
Efteråt kände jag mig jätte yr, illamående och såg suddigt. Det tog några minuter innan det lugnade ner sig.
Konstig var det.

Efter träningspasset kom barnen hem. Planen var att de skulle stanna hos mina föräldrar till imorgon men så blev det inte. Jag hade verkligt behövt sovmorgon. Men det känns ändå skönt att de är hemma. Det blir så otroligt tom här annars.

Jag måste nog försöka sova ändå. Sitter mest här och gäspar.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: cicci

aj .. det lät inge vidare :(

2012-06-17 @ 23:35:09
URL: http://qdela.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0