Utslagen

Vilken värdelös dag. Jag har mest legat utslagen på soffan större delen av dagen. Kroppen klarar inte väderomställningen. Värdelöst. Jag förstår inte varför jag får så ont bara för att det ska regna.

Annars så har helgen varit bra. FUll fart. Marknad på lördag och morsdagsfirande hos min och sambons föräldrar.
Hans föräldrar bjöd ut oss på mat. Älskar att äta ute, gör det för sällan.

För mycket gott har det blivit den har helgen och jag har gått upp 2-3kg. Inte så kul.

Idag har jag försökt läsa lite, men min dotter tycker om att slå på boken eller försöka ta den så det är inte så lätt. Jag läser: Flickan med snö i håret. Nu börjar den bli spännande.

Trött, ska försöka sova snart.



Mina pojkar, coola killar ;)



Min fina sessa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0