Sov nu

Hur ska jag få baby M att sova normala tider?
 
Hon var vaken större delen av natten mot måndagen men fick ändå gå till dagis. Där har hon sovit middag men ändå hade hon svårt att sova på kvällen fast det var riktigt lugnt här. Hon somnade omkring åtta. Vaknar typ halv tolv på natten och tycker att det är dags att gå upp.
Inte en chans. Nu ligger hon i sin säng och sjunger lalala och pladdrar lite då och då.
'
Nu har hennes pappa slutat jobba och kommer nog hem när som helt. Tror hon kommer piggna till mer.
Nu ligger hon och sjunger bebi bebi.
 
Imorgon är det dags för dagisfoto. Måste komma ihåg att hon börjar tidigare. Hoppas att hon låter mig sova i natt.
 
Min hals ser inte så vacker ut. Svullen och vita fläckar men bara på vänster sida. Ingen feber alls. Vet inte om det är värt att gå till dr imorgon. Kanske bara är en lätt halsfluss som går över av sig själv. Det märks väl antar jag.
 
Pojkarna sover alla fall. De somnade ganska fort även om var lite rädd eftersom hans kompisar hade kollat på en film i skolan om en docka som mördade folk. Jag gissar på att de kollat på Onda dockan eller vad den heter i nåns mobil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0