Lite sjuk

Svettas, fryser, snorar och halsen vill slemma igen till och från.
Fast jag mår ju inte så farligt dåligt ändå. Kanske borde vara tacksam över det, men det är jag inte.
 
För jag vill träna. Jag var ganska sur efter söndagspasset, större delen av passet gick bra men sen i slutet när vi kör situationssparring så låser jag mig nästan alltid och får hjärnstillestånd vilket gör att jag går från passet och känner mig dålig. Allt det som jag har gjort bra är glömt. Jag ska försöka banka in i min skalle att fokusera på en viss teknik, en till att börja med så kanske låsningen släpper.
 
Igår hade jag tänkt träna thaiboxning med min pojkvän på hans klubb men vi båda kände oss hängiga det var bara O som tränade igår. Jag känner även att jag behöver och vill springa spåret. Älskar att jogga när jag känner att det händer något med kondisen. Men efter varje sjukdom så blir det supertungt. Bara vänja sig, hösten är här och värre blir det nog när vintern kommer.
 
Jag vill träna. Men ska försöka ta det lugnt. Soffläge idag med vitaminbombning och läsning. Hoppas kunna träna på torsdag. Vet att det är önsketänkande men försöker vara lite positiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0