Högskoleprovet

Idag skulle jag ha skrivit högskoleprovet men jag orkade inte jaga efter barnvakt och jag hade nog inte orkat eftersom jag inte fick baby M att sova fören halv två på natten.
Jag känner mig inte speciellt studiemotiverad nu ändå. Så fort jag försöker plugga är det alltid något som dyker upp och stör. Tror det är universum eller nåt som försöker tala om för mig att jag ske ge upp det där med studier och satsa på något annat. Alla fall för tillfället.
 
Om jag ska studera nåt nu så är det sånt som jag tycker är roligt, inga måsten. Inga kursplaner att hålla osv.
Jag är ju fortfarande inskriven på massa kurser på högskolan som jag inte avslutat men även kurser på gymnasienivå som jag ville läsa för skojs skull.
 
Jag är så stressad och mina tankar är hyperaktiva större delen av tiden så nu har jag bestämt mig för att stressa ner. Jag är så otroligt trött hela tiden, sömnbrist eller inte, det är ingen större skillnad. Hoppas på att om det blir lugnt i skallen så får jag mer energi i kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0