LCHF blä

Har ätit lchf mat nu i några dagar och börjar redan tröttna. Vikten går sakta nedåt och kroppen känns mindre svullen. Men jag är trött på att hela tiden försöka ligga steget före och fundera ut vad jag ska äta.
 
Men det kanske inte är lchf det är fel på utan istället att jag hatar att laga mat. Det är ju hur tråkigt som helst. Fast jag måste försöka nu. Det går inte att leva som jag gjort tidigare. Jag går upp i vikt hur lätt som helst vilket börjar kännas jättejobbigt.
När vågen visar höggravids vikt så blir man inte särskilt glad.
 
Jag måste även komma igång och träna ordentligt. Det har bara varit lite småtränande under sommaren. Jag har inte riktigt orkat med. Men nu har jag investerat i järntabletter så jag hoppas att jag kommer piggna till snart. Nästa vecka drar höstterminen igång och planen är att försöka få till minst 4pass i veckan. Det brukar hålla vikten under kontroll lite alla fall. Synd bara att jag kommer ha barnvaktsproblem nästa vecka men jag hoppas att det ska lösa sig.
 
Nu ska jag fundera ut vad jag vill äta idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0