Veckan som gått

Min kära pojkvän har fyllt år. Jag visste inte vad jag skulle ge han i present så jag bakade en tårta. Han såg jätteglad och överraskad ut så det var kul.
 
Här hemma pågår det städning och utresning nästan hela tiden för nu måste vi få ordning här hemma om vi ska överleva i den här trånga bostaden. Titta vad som kom fram.
Min studsbollssamling som jag trott varit borta. Jag blev superglad över att den finns kvar. Funderar faktiskt seriöst för att fortsätta samla. För man kan väl alla fall aldrig bli för gammal för studsbollar.
 
Lite kul måste man få ha efter att behövt uppföra sig medan hennes mamma fyndade böcker på bibblan för 2kr styck.
 
Lite god glass i sommarvärmen är inte heller helt fel.
 
Lite IKEAshopping. Pojkarna har fått en ny säng så nu blir det mer plats i deras rum så att deras syrra kan flytta in.
 
Skrivarsällskap
 
Sommargodis

Kommentarer
Postat av: jessamy

Schysst.

Vad har du köpt för säng till pojkarna? =)
Underbart med studsbollar du!

2013-07-11 @ 22:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0