Sug Comviq och Wywallet

Jag kanske inte har några pengar i plånboken eller på banken men på mitt kontantkort har jag en del som ligger och skräpar eftersom jag skaffat fast pris. De gamla saldot som jag tankat på ligger kvar.
 
Tänkte skicka lite till röda korset och läkare utan gränser men det fick jag inte. Har skaffat Wywallet och registrerat mitt kontantkort. Bara att göra allt det var ett rent helvete. Det står att det ska fungera med kontantkort osv. Har registrerat allt jag kan och försökt skänka pengar flera gånger men bara fått tillbaka sms om att det misslyckas.
Som om jag inte var sur och grinig över att det inte funkar och jag har nog slösat bort en timme av mitt liv på det där så upptäckte jag att comviq tar betalt för varje sms jag skickar. Så då kan de minsan dra från saldot men inte för att skänka bort det.
 
Det är inte direkt så att jag vill försöka flera gånger då saldot minskar på ett helt meningslöst sätt.
Värdelöst.
 
De pengarna hade gjort mer nytta för folket i Filippinerna än att ligga oanvända på kontantkortet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0