Julklappsfunderingar

 
Jag försöker planera lite vad jag ska köpa i julklapp till mina barn. Planen är att få klart alla julklappar i helgen, men det skulle inte fårvåna mig om jag inte blir klar. För saken är den att jag sällan känner mig klar. När det är saker som jag tycker är roligt så kan jag bli lite extrem ibland. Men men, vi får se vad som händer. Den här julen har jag en tonåring för första gången och att hitta på nåt roligt till honom är inte det lättaste. Han önskar sig bara spel och dataprylar. Jag skulle vilja överraska honom med nåt som han själv inte vet om att han vill ha men skulle bli superglad att få, om ni förstår vad jag menar. Min andra pojke befinner sig lite mitt i mellan. Han önskar sig också spel och så men det finns även andra smågrejer som han gillar och kanske till och med vissa leksaker. När det gäller M finns det inga problem alls. Hon gillar allt från prinsessor till superhjältar, my little ponny, lego. Tror hon nog gillar det mesta. Till henne finns det hur mycket som helst så där är nog mer mitt problem att inte handla för mycket. Men det är ju så roligt.
Får se vad jag ska hitta på åt mina pojkar.
 
Den här julen fick jag för mig att jag skulle göra en paketkalender åt alla barn. De har aldrig haft någon förut. Men det var svårare än jag trodde att göra egna så det slutade med att de fick ha paketen under sina smågranar. M kommer få en liten frostväska på julafton och planen var att pojkarna skulle få biokort på julafton, men O tog bort lapparna från sina paket och blandade om dom utan att säga nåt så sitt biokort har han redan lyckats öppna. Pojkarna tycker att de är lite för stora för paketkalender men ändå är de supernyfikna vad de ska få och blir så glada när de öppnar paketen. Det blir lite julafton varje dag här hemma nu.
 
Ms lilla paketgran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0