Söndag

Idag har vi varit iväg och träffat barnens kusiner som vi skulle ha träffat på julafton men de hade magsjuka hemma då. Nu gick det bättre. Barnen lekte massor och fick lite julklappar. Även jag fick ett paket. Det var jag inte beredd på. Julte och choklad. Alltid kul att få nåt, men känns lite dumt då jag inte köpt nåt åt dom.
 
Gott te, men chokladen har jag inte smakat än. Den ska jag försöka spara ett tag.
 
Efter att vi varit där ville jag till hm för att köpa pyjamasbyxor åt mig. Hittade ett par på rea. Även sminkpennor, nagellack och en sminkväska på rea. Det blev även tröja till fullt pris. M lyckades även tigga till sig ett litet nagellack som inte är med på bilden.
 
Den här dagen har gått fort. Imorgon hoppas jag på att få en lugn och skön dag.
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Kul att få paket!

2014-12-31 @ 22:48:49
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0