Sjuk

Ont i halsen och kanske feber. Hade feber i lördags men igår var lite bättre. Idag känner jag mig sämre igen. Jag har även två sjuka barn hemma. O har ont i halsen och feber, M har ögoninflammation och hosta mm.
Tänkte att M ska försöka få komma till en Dr. Får se hur det blir med det, väntetiden för att vårdcentralen ska ringa upp idag är några timmar. Det är nog rekord. Antar att många är sjuka idag.
 
Idag är det även möte för min bror. Känns tråkigt att jag inte kan var med. Det är nog en vecka sen jag träffade honom också. Var för trött i början av förra veckan, sen blev M sjuk och sen jag. Så kan det gå. Vill inte riskera att smitta ner honom. Det är inte bra om han blir sjuk, han har det jobbigt nog och behöver inte fler komplikationer.
Hela familjen längtar efter att han ska börja prata men än så länge går det inte. Just nu verkar det inte hända så mycket men läkarna har ju sagt att det blir så här ibland att det står lite stilla så det är inget konstigt. Men jag hoppas att det kan blir lite mer fart på honom snart.
Jag har ju skickat ut kalasinbjudningar till Os kalas, det känns konstigt att inte skicka någon till min bror. Hela livet har blivit så kontigt sen han blev påkörd.
 
Nu ska jag hälla i mig varmt te och hoppas på att halsen blir bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0