Höstmys

Te som min bror köpte åt mig när han var i turkiet. Den har fått flyttat in i den fina teburken som jag köpte på sjukhusets presentavdelning. Skitdyr var den men jag kunde inte motstå när det var en katt på. De har faktiskt mycket fint där. Jag skulle vilja samla på dessa burkar så jag hoppas att de får in fler och att de säljer dem länge.
 
 
 
 
Bakar lite när sockerberoendet kickar igång ordentligt.
 
 
Jag både gillar och ogillar hösten. Just nu är det ganska mysigt. Det börjar bli riktigt vackert ute, synd bara att det är så kallt. Just nu är det även skönt med lite mörker efter våran supersommar. Här hemma myser jag om kvällarna med nåt gott te, värmefilt och massa tända ljus. Jag hoppas även på att läsa mycket böcker i höst, men just nu är jag så stressad att det är svårt att fokusera på läsandet. Men jag ska försöka tvinga mig, en bra bok kan vara den bästa avslappningen.

Kommentarer
Postat av: bella

Mums :)

2014-09-27 @ 11:24:02
URL: http://rememberthiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0