Jul 2015

Glögg, ost och pepparkaka. Mammafika när barnen sover.
 
Paketkalender. Något som jag införde förra julen. Barnen älskar det. Men det är dyrt och svårt att få ihop 24x3. NU var jag även ute i sista minuten men tillslut lyckades jag få ihop alla paket. Vilken tur att jag också tycker det är kul, iaf när det är klart.
 
Vi fick en liten nalle när vi köpte julklappar åt pojkarna på gamestop. Så det blev en gratisjulkapp åt M då. Hon älskar den.
 
Trött M väntar på att få fika.
 
Jag, M och W bakade bullar, pepparkakor, mjuk pepparkaka och saffranskaka till fjärde adventsfikat. Till de andra gångern hade vi inte hunnit baka något så nu blev det mycket på en gång.
 
Hjälpreda?
 
Brummis övervakar när jag slår in julklappar.
 
 
Pepparkaksbakning på gång.
 
 
Barnen fick i uppdrag att pynta det fula pepparkakshuset som jag klistrat ihop. Nästa år ska jag nog försöka mig på att göra ett eget.
 
Mitt kvällsmys nu i jultider.
 
 
M fick en häst i julklapp, eller?
 
 
Paketberg som inte riktigt ville få plats under granen.
 
Jag har ju inte orkat blogga så mycket, som vanligt så nu blev det en liten bildsammanfattning av årets jul. Nu ska jag och M ut i snön en stund.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0