Lokalångest- bröllopsplanering

Det där med bröllopsplanering går inte så där jättesmidigt just nu. Vi har ju bokat kyrka men har ingen lokal. Det är jättesvårt att hitta en bra lokal tydligen. Folk gifter ju sig hela tiden så det borde finnas massor av lokaler tycker jag. Men att hitta dom är inte det lättaste. En lokal som vi funderat på var fullbokad ända till slutet av sep.
Hur ska jag hitta en lokal? Jag har försökt leta på nätet, men allt är en enda röra där när det gäller lokaler.
Vad ska vi göra om vi inte hittar någon lokal? Boka om hela bröllopet?
Önskar att vi kunde hitta nåt snart så att jag kan ha klänningsångest istället för lokalångest.
 
I mitten av november var vi på bröllopsmässa, men tråkigt nog så gav det inte mycket inspiration. Tror inte det ens fanns någon information om lokaler eller om det vara fanns en. De hade även modevisning av brudklänningar men jag såg ingen som jag kände att jag ville ha. Det fanns nog bara en grej som jag gillade och det var fotografen Agneta Gedin. Jag kollade i en av hennes fotoböcker från ett bröllop och blev helt kär i den. En sån bok skulle jag verkligen vilja ha. Önskar att vi kunde hyra henne för hon verkar verkligen veta vad hon gör. Men tyvärr är hon för dyr för oss fattiglappar så det blir nog inte så. Fast jag vill verkligen ha en sån bok. Bara att fortsätta att drömma.  Här får ni se lite dåliga mobilbilder från mässan.
 
 
 
 
 
Lite presenter som vi fick. Det är ju alltid trevligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0