Årets barnfestival

Idag var det dags för årets barnfestival. M har längtat länge och då mest av allt efter en ansiktsmålning. Det var galet mycket folk ute och långa köer till det mesta. M han med att testa lite amerikansk fotboll, hoppborg, plantera blommor, fiskdamm och sen fick vi stå i kö i nästan två timmar för ansiktsmålningen. Helt galet. De var tre personer som målade och det var ingen jättekö men de var så otroligt långsamma. Inte alls kul men eftersom hon längtat så länge så var det bara att stå ut med väntetiden. Efter det började klockan närma sig fyra och då skulle festivalen ta slut. Så det kändes inte värt att stanna. Vi köpte lite lördagsgodis och McD mat och drog hem. M är alla fall glad och nöjd. Själv är jag glad över att vara hemma. Funderar på att göra något vettigt men har inte bestämt mig för vad än. Jag har lite saker som jag längtar efter att göra.....
 
Mina fina fjäril.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0