Kungsbyns djurpark

Jag och M har varit på Kungsbyns djurpark för första gången. Jag var lite orolig för att hon skulle tycka att det var tråkigt men hon hade jättekul. Vi följde deras program med älgmatning, safari, lemurmatning mm. Tiden gick nästan för fort. M vill åka dit flera gånger och det tror jag att vi kommer göra för det ligger ändå ganska nära.
 
Helge?
 
Djuren tappar sina horn varje år. Kul för barnen att få känna och greja lite med dem.
 
Lite suddig bild. Jag tycker att lemurerna var galet söta.
 
M med Kung Julian?
 
M köpte sig en rosa lemur.
 
M och grisrumpa
 
Klappa och mata små får var roligt
 
Ponnyridning. M efteråt: Mamma jag vill rida igen för hästen sprang inte.
 
En rolig lekpark fanns utanför också.
 
 
Trakorparken var populär bland alla barn.
 
Det blev en riktigt mysig och lyckad dag. Flera såna vill jag ha. Jag tror att jag behöver planera in mer roliga saker i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0