bjj och turpojkar

Ikväll har jag tränat bjj. Det får mig alltid på bra humör =)
Fick lite tips och så, det gillar jag. Men jag känner att jag skulle behöva mer tekniker.
Jag var den enda tjejen också men det gick bra ändå.

Snart ska jag slänga mig i ett varmt bad innan jag blir för trött. Jag har varit sjukt trött idag så jag fattar inte riktigt hur jag orkade cykla till träningen och vara med. Det var nog viljan. Är så trött på att vara hemma.

Nu sover mina söta galna pojkar. Jag var iväg till konsum en sväng och då skulle de äta kvällsmat medan jag var borta. När jag kom hem hade W blandat fanta och flingor, det tyckte han var en bra kvällsmat =)
O hade penga tur idag. Han skulle till en kompis som inte var hemma. Då hittade han 10kr ute och när han kom in i trappen så hade grannen glömt sina nycklar i dörren. Min snälla pojke talade självklart om det och fick därför mer pengar. Så inom några minuter hade pojke fått pengar från två olika håll, inte mycket men ändå =)
Igår ringde även biblioteket, W hade vunnit en bok. Tur pojkar =)

Imorgon ska jag iväg och kolla en grej. Känner mig lite nervös. Sen ska jag försöka komma ihåg att köpa nya fighter tidningen.

Kommentarer
Postat av: jessamy

Du kan väl smsa och berätta hur det gick?

2010-04-20 @ 22:36:18
URL: http://jessamy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0