foten från helvetet

Min fot blev bara värre igår. Natten har varit ett helvete. Det gjorde så jäkla ont i foten när jag låg ner och inget  hjälpte. Testade att ha foten högt, massera in voltaren salva och tog en alvedon. Hopplöst. Jag somnade efter kl 5 på morgonen. Då drömde jag att jag skulle behöva amputera hela benet.

Det gör sjukt ont att gå, vill nästan gråta. Lite svullen är foten också. Att få på sig skor är ett helvete. Funderar på att ringa läkare, men det känns så löjligt för en fot. Men blir det inte bättre under dagen så antar jag att jag måste.

Nu på morgonen haltade jag iväg med W till skolsköterskan. W blev prickig i helgen. Han verkar ha fått en allergisk reaktion på nåt men vet inte vad. Men det börjar försvinna. Han fick allafall lite salva nu. Sen passade hon på att mäta, väga, kolla syn och hörsel på honom. Allt var bra. Jag fick också en mätning, för hon trodde inte att jag kunde vara så liten som jag sa. Det visade sig att jag var 2cm längre än jag trodde =) Men jag är allafall minst i världen.
Hon berättade även att pojkarnas bvc sköterska hade gått bort förra året. Hon hade hand om mig också när jag var liten. Så det känns tråkigt.

Nu ska jag försöka läsa min bok om jag får för min fot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0