hela området slocknade

Idag kom mitt deklarations papper hem i brevlådan. Jag blev mycket förvånad eftersom jag inte jobbat nåt förra året. Men tydligen har jag fått lön eller nåt från landstinget på 477kr. Så nu ska jag få tillbaka 143kr på skatten =)

Inte blev det någon thaiboxning för mig på kvällen heller. Min bror vågade inte komma ifall O skulle smitta med magsjuka. Men O har mått bra sen han kom hem. O var ju hemma hos min bror när han hade magsjuka så jag tycker att i så fall så skulle min bror redan vara smittad men det vill han inte lyssna på.

På kvällen dog strömmen här. Hela området slockanade. Självklart hade jag ingen eld hemma men massor av ljus. Så jag cyklade till konsum. De hade inte heller någon ström men kunde inte stänga dörrarna heller. Jag frågade om det var möjligt att få köpa tändstickor eller en tändare. Då fick jag en ask tändstickor. Snällt va. De tog nog över en timme innan strömen var tillbaka. Jag blev så glad när den kom tillbaka och kastade mig på datorn. Men där blev jag besviken snabbt. Det fanns inget internet. Så det blev några timmar utan internet.

Nu ska jag försöka mjuka upp mina ömma muskler framför en kampsportsfilm. Jag känner mig så stel.

Plums i badkaret hörde jag nu. Svart katt fick visst ett ofrivilligt bad. Pojkarna glömde tömma ut sitt badvatten och jag har varit för lat att göra det åt dom. Misstänker att jag har en mycket sur misse nu.

Film och stretch dags nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0