Leka gud en stund

Idag har jag träningsvärk i armarna. Skönt, för då känns det som att jag gjort något. Jag önskar bara att jag kunde få till styrketräningen lite oftare. Målet var ju tre gånger i veckan, men det blir bara en. Fast det kommer nog snart bli lättare att ta sig iväg nu när snön är borta.

Ikväll hoppas jag på att få träna thaiboxning. Om nu min bror kommer och är barnvakt. Men vi har ju en stor skål med godis att muta han med ;)
Jag måste träna, det känns som att jag varit borta en månad, fast jag nog bara missat de senaste två passen.
Samtidigt börjar jag känna sug efter mera kampsport. Thai och bjj räcker inte. Jag vill även träna karate, jujutsu, taekwondo och bujikan. Det är nästan så att jag blir manisk när jag tänker på kampsport. Eller mina tankar allafall. Oftast när jag vill så mycket blir det väldigt lite gjort.

Vad ska jag göra mer idag då? Jag behöver dammsuga. Pojkarna har haft massa sand och socker på golvet. Men jag behöver även göra nåt som känns bra. Kanske skapa lite. Skriva, måla eller göra smycken. Men jag vet inte om jag har någon ro att sitta still jag vill helst göra allt på en gång. Fast jag är nog mest sugen på att skriva. Få leka gud en stund ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0