missad träning och ny planering

Idag har jag också missat min träning. Katterna hade party i natt. Det känns som att jag knappt fått sova nåt. Så det blev en sovmorgon istället för bjj. Vilket jag självklart ångrar nu.

Ont i kroppen har jag också. Nu känns det som att jag är inne i en period igen där kroppen bara vill ge upp. Dags för ålderdoms hemmet snart?? Fast mycket av mina hälsoproblem skulle nog lösas om jag gick ner i vikt.

Jag funderar på om jag ska sätta fart med viktminskningen. Just nu tar jag det ganska lugnt men jag känner att jag kan bättre. Jag skulle kunna vara mer noga med kosten och träna mera hemma när jag inte kommer iväg på mina pass.

Nästa vecka är barnen tillbaka i skolan. Då ska jag försöka sluta vara så lat och ge mig ut på morgonpromenader istället. Hoppas snön är borta från spåret.

Nästa veckas planering:
Måndag: morgonpromenad, styrka
Tisdag: morgonpromenad, bjj
Onsdag: morgonpromenad, styrka
Torsdag: morgonpromenad, thaiboxning
Fredag: VILA
Lördag: bjj
Söndag: thaiboxning

Det brukar aldrig bli som jag planerar. Men jag kan ju allafall försöka.

Dagens vikt: 68,2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0