Äta nyttigt vad är det?

Nu har jag haft två slödagar då jag knappt har gjort nåt alls. Igår hade jag hemskt ont i kroppen utan någon anledning. Jag förstår inte varför. Som tur var fick jag låna pengar till alvedon. Tror att jag håller på att hamna i den onda lånecirkeln =(
Idag har jag knappt haft ont alls. Men jag har varit trött och legat i sängen en stor del av dagen. Min sötis har varit här men han var lika slö han. Sömnbrist, bakis och söndertränad kropp. Kanske slöhet smittar :p

Imorgon hoppas jag på att få mitt ica kort. De sa i slutet av veckan så det måste komma imorgon. Men man vet aldrig. Det finns en del grejer som jag vill handla på maxi nu när det är billiga veckan. Kortpriser. Jag har tänkt att handla på lördag för då ska barnen få gåvor står det. Funderar på om det är nåt liknande som förra året. Då fick de en påse med lite småsaker i.

Nu är jag i v23 men jag har fortfarande inte gått upp i vikt. Men magen växer på och bebben rör sig så det är nog ingenfara. Men det var nog så de andra gångerna också. Går nog inte upp fören på slutet. Hoppas att det inte blir mycket eftersom jag har min gamla övervikt kvar.

Näste vecka börjar pojkarna skolan. Då blir det lättare för mig att motionera. Jag tänker inte banta men jag ska försöka röra mycket på mig. Äta nyttigt vad är det? Har bara choklad och god mat i tankarna hela tiden nu. Men jag ska nog försöka vara lite mer försiktig med vad jag stoppar i mig. Finns ju massa komplikationer som kan uppstå annars och jag vill ha en frisk bebbe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0