Har jag pungkulor?

Nu har W lärt sig cykla, det gick fort. Han har tränat två gånger med sin pappa och nu cyklar han utan problem. O tog lång tid på sig att lära sig men jag tror inte W cyklade nåt förra året. Kanske lättare att lära sig cykla när man är lite äldre.

Nyss var han allafall inne och hämtade vatten, klagade lite att han får ont i pungen av att cykla. Det vet jag inget om för jag är tjej svarade jag. Då säger W: men du har ju allafall pungkulor.
Haha det var mer än vad jag visste =)
Min son måste ha dålig koll på hur tjejer ser ut ;)

Imorgon ska vi på dop. Det ska bli trevligt. Jag är lite nervös över det för O ska gå fram och tända ett ljus under dopet. Får se om han vågar. Han säger att han vågar men han brukar ha problem om massa människor kollar på honom. Inte har jag nåt fint att ta på dom heller. Kanske shortsen de fick i början av sommaren. Alla byxor har de haft sönder så jag hoppas på fint väder imorgon. Sen vita t-shirtar till. Tyvärr har jag råkat missfärgat Ws t-shirt så den är nästan lite ljusblå. Men vi är fattiga nu och får gå som de WT vi är ;)

I natt såg jag på beautiful boxer. Den var bra. Har velat se den länge. Den handlar om en kille som känner att han är tjej och börjar tävla i thaiboxning för att ha råd med en könsoperation. Än del människor har märkliga öden. Undrar om det var hon som var här i Sverige och fightades på en gala för nåt år sen. Eller om det finns fler thailändska thaiboxare som opererat om sig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0