Min dag och kväll

Det gick bra för O att åka iväg och träna själv. Han hade fått ett medlemskort. Det står mma och hans namn på. Ser lite konstigt ut. Fast det står mma på mitt kort också fast jag inte tränar mma. Fast jag ska nog testa nästa termin. Min syster är även lite sugen på det, eller om det är mma killarna hon är sugen på ;)

Pojkarnas farfar ringde och ville låna mina barn till imorgon. Det fick han så gärna göra. De skulle åka skidor. Så jag blev barnledig idag. Planen var att plugga men jag har fastnat framför cougar town. De dricker vin hela tiden i den serien och själv börjar jag också att längta efter vin och bara snacka skit med mina vänner. Gå ut och dansa och dricka goda drinkar skulle inte heller vara helt fel. Men det är jag för tjock för =(

Jag funderar på att gå på ett spinningpass nästa vecka. Har testat det en gång för många år sen. Tror att det var med anneli =)
Men det var ett hemskpass och jag har inte vågat göra om det sen dess. Det kanske är dags nu =)

Inatt kommer min sötis hit efter jobbet. Stackarn måste vara finklädd nu när det är ett nytt företag som anställt honom. Slips och grejer =)

Nu ska jag dricka te och fortsätta titta på smala vindrickande människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0