överraskad

På morgonen väckte min sötis mig med en puss. I sängen hade han lagt en ros och en chokladask =)
Det var en trevlig överraskning.
Av mig fick han ingenting för han sagt att jag inte fick köpa nåt till honom, så jag trodde inte att jag heller skulle få något. Men det fick jag tydligen :D

Jag slängde allafall snabbt ihop en sockerkaka till honom, sen såg vi på film. Kickboxer med Van Damme. Efter filmen somnade vi tillsammans i soffan medan film musiken spelades upp. Mysigt.

Men vi hann nog inte sova så länge för sen ringde hans pappa och sa att pojkarna ville åka hem. Min lilla son var tydligen lös i magen och hann inte på toa, så många olyckor hade hänt idag. Hoppas att han inte är magsjuk. Men än så länge verkar han vara ok sen han kom hem. Deras pappa följde med sina föräldrar i bilen så han kunde få skjuts hem, han ska upp tidigt imorgon.

Nu spelar pojkarna zelda. Själv är jag rastlös. Jag ska nog tvinga mig att dammsuga. Det behövs. Sätta igång tvätt- och diskmaskin är nog också nödvändigt. Sen måste jag nog sätta igång med pluggandet som jag inte gjorde igår.

Just ja även mina småsötisar har varit gulliga. De hade gjort ett varsitt alla hjärtansdag kort till mig i skolan =)

Dags att resa min feta bakdel från stolen nu innan jag växer fast här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0