Sköna träningslåtar

Jag fryser. Tänk om man kunde få ha lite värme i lägenheten under dagtid. Men så trevligt ska jag visst inte få ha det. Sitter här inlindad i en filt. Är lite småsjuk också. Jag försöker ta det lugnt idag så att jag kan träna imorgon, förhoppningsvis. Men jag är bra träningssugen nu. Det kan bero på att min sötis fixade högtalare åt mig i helgen och jag kan inte låta bli att lyssna på sköna träningslåtar.

De här låtarna ger mig energi till att röra på fläsket:
Living on video
Moving on stereo
Eye of the tiger
The final countdown
September 28th

Sen finns det säkert fler som jag inte kommer på just nu.

Idag har jag räknat lite statistik. Det är så tråkigt så jag får tvinga mig att sitta en halvtimme i taget. Jag har även pluggat lite träningsfysiologi. Barnen är i skolan men jag har lovat att de ska få gå hem tidigt idag eftersom jag är hemma. Nu börjar jag hosta också, suck. Tror att jag ska gå och köpa vitlök och ha i min köttfärssås som jag planerar att göra sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0