rensat bort två års bloggande

Nu har jag raderat två års bloggande. Det känns lite trist men ändå ganska skönt. Det är ju minnena i huvudet som är det viktigaste. Och min syster slipper oroa sig för alla pinsamheter som jag hade skrivit om henne ;)

Idag har jag försökt plugga större delen av dagen. Men utan större framgångar. Sitter mest och dagdrömmer. Att kunna koncentrera sig verkar inte vara min grej. Snart ska jag slänga barnen i säng, kanske går det bättre då. Jag får väl sitte uppe halva natten annars om det behövs. Men jag hoppas inte, vill orka träna imorgon. Funderar på spinning men det känns bara motbjudande så om jag kommer iväg blir det styrka och simning. Den sköna träningsvärken i armarna är på väg att bli elak träningsvärk.

Jag har fått stop i diskhon så jag försökte fixa det själv idag men det slutade med att jag fick en dusch. Vattnet sprutade ut och stoppet är kvar. Sen kom pappa hit efter jobbet och försökte fixa det. Tror att han gjorde stoppet värre för nu verkar vattnet inte alls rinna ner. Men han kommer tillbaka imorgon förhoppningsvis med lite verktyg som behövs.

Jag har raderat gamla länkar också, så det blev bara annelis kvar. Men jag ska lägga upp lite nya någon dag när jag orkar.

Nu ska jag slänga mig i ett varmt bad med en kursbok =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0